Kan jag??

Min handledare har på sätt och vis förvarnat mig för vad som komma skall.
Mitt nya jobb innefattar det mesta från att beställa reservdelar till att montera nya tillbehör på befintliga aggregat. Förra veckan så fick jag en liten hint om att jag eventuellt ska på ett litet uppdrag nästa vecka. Detta innebär att jag ska skruva på en truck som rullar och behövs på industrin, utan någon som står över min axel och säger när jag gör fel.
Sist jag var med vid en sådan här installation var under mina provdagar i våras. Det var det som gjorde att jag blev lite "tveksam" till att ta jobbet. Men efter att ha pratat med de och fått höra att jag skulle få en inkörningsperiod då jag skulle få chans att lära mig allt jag behövde. Jag hade inte räknat med att få ett solouppdrag redan 4:e veckan.
Man kan kort och gott säga att jag är sjukt nervös.
Var är mitt självförtroende när jag behöver det??

Kommentarer
Postat av: Jess

Här! :D Vill du komma på fest nästa lördag? :P

2010-08-20 @ 22:07:53
URL: http://jessikavingakristina.blogg.se/
Postat av: Tor

Det kommer du fixa lätt! Borde btw försöka ses snart, inte sugen på filmkväll? Vi hinner liksom inte riktigt festa just nu...=(

2010-09-01 @ 19:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0