Nu e det slut

Den här helgen utgjorde det definitiva slutet på min tid på Swedol. En trevlig kväll hemma hos Janne, min före detta chef, med god mat en massa dricka och mycket badande i poolen. Janne med fru gjorde ett kanon jobb med maten, jag hade ett ytterst litet finger med i spelet men kände mig ändå lite delaktig. Man blir ganska så förvånad hur mycket mat man kan stoppa i sig. Jag är inte speciellt stor men jäklar vad mat det fick plats.
Eftersom vissa är med badkruka än andra, trots att det var 30 grader i poolen, så var jag tvungen att hjälpa till på traven. Jag vet att hon kommer att hata mig en liten stund men det var det värt. Lilla Jossan fick sig ett dopp med kläder och allt då hon sagt att hon inte tänkt bada.
När sen alla hade åkt och kramats med alla så ska jag erkänna att det kändes lite vemodigt att cykla hem. Jag kommer definitivt att sakna det där gänget. Jag håller mina tummar för att jag kan fortsätta hålla kontakten med de trots att jag inte jobbar med de längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0