nytt nytt nytt

Andra veckan på det nya jobbet har börjat. Med en förkylning i kroppen släpade jag mig upp i morse. Jag har nu tagit bilen till jobbet även om det inte är ett dugg längre än till mitt förra jobb. Men jag skyller på förkylningen så känns det lite bättre att använda den.
Jag gör mitt bästa på jobbet som jag knappt förstår något av. Än så länge verkar alla nöjda och glada. Allting är väldigt nytt men ändå inte, principen är den samma som på Swedol. Gör kunden nöjd. Så när kunden ringer och har bekymmer är det upp till mig att lösa det på bästa sätt. Det som strular till det litegrann är att jag inte vet hur det ska beställas och hur deras program fungerar. Men det reder sig nog, jag menar det tog mig nästan två år innan jag var riktigt varm i kläderna på Swedol, men jag hoppas det inte tar så lång tid nu.
Idag har det iaf skickats ut en presentation utav mig till kunder och medarbetare, med telefonnummer och mailadress så vi får se hur mycket som finns i inkorgen och på telefonen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0