Vet vad han vill.

Jag ska erkänna en sak, jag använder mig utav dejtingsajter... jo det e sant.
Varför vet jag inte, det enda jag fått ut av det hittills är krossat hjärta och falska förhoppningar. Vissa skulle kanske kalla det livserfarenhet. Men enligt mig är det den typen av erfarenhet man kan lära sig på andra sätt. Till exempel genom andras misstag.
Men efter att ha surfat igenom bra många annonser så har jag dragit slutsatsen till att de tjejer som söker sig till dessa sidor har "tröttnat på krogragg" eller "letar efter han med stort H, finns Han?"
Det de vill ha är en kille som är snäll och trogen. Det köper jag. Men sen så står det i nio fall av tio att han ska veta vad han vill.
En tjej som är 25, okej jag kan förstå att hon vill ha en man med ett mål i livet. Men en tjej som är 18, letar efter en kille i 22-23 års ålder. Vad ställer hon för krav egentligen?
Vilken kille vet vad han vill när han är 22? Jag visste det inte. Jag vet fortfarande inte. Jag kanske aldrig kommer att komma på det. Men jag har lovat att jag ska försöka ha roligt under tiden som jag funderar på vad jag vill.
Men betyder då detta att jag är chanslös bara för att jag inte vet att jag vill bli banktjänsteman?

Kommentarer
Postat av: Jess

Haha, min amatörpsykologtolkning är att hon vill att du ska VETA att du vill ha just HENNE. ;) Och ingen annan.

2010-08-13 @ 16:03:39
URL: http://jessikavingakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0