Nytt & gammalt

Idag var det den sista dagen på det ställe som gett mig lön i 3 års tid. Det var med blandade känslor som jag lämnade in min nyckel och städade ur skåpet.
Säga vad man vill men utan Swedol så hade jag inte varit där, eller den jag är idag. Det här jobbet har gett mig ett självförtroende som jag inte haft förut. Jag kommer nog mest att sakna kunderna som man fått kontakt med under tre år. Det är först när man slutar som man inser hur mycket kontakter man faktiskt har. Några som man faktiskt skulle kunna kalla vänner. För att inte nämna arbetskamraterna som har skällt, hånat och framförallt pushat en att bli bättre hela tiden. Jag tror banne mig att de faktiskt har lyckats dessutom. Jag kommer att sakna det.
På måndag börjar ett nytt äventyr. Ett äventyr jag inte har en aning om vad det kommer innebära så här i förväg. Men det är det som gör det så spännande, att få prova sina vingar inom något relativt nytt. En utmaning kan man lugnt säga.
Det händer saker hela tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0