Tuff...tuff...

Detta har verkligen varit en tuff vecka.
Efter att ha laddat upp hela helgen för att dra iväg på andra solo uppdraget blev det på måndag morgon ändrade planer. Min kollega hade ett uppdrag som krävde gemensamma insatser. Måndagen körde vi stenhårt med alltifrån skärbrännare till slägga och svets. Trots att vi körde på till sena kvällen blev vi inte färdiga. Tisdagen fortsatte på ungefär samma sätt, men den här dagen hade jag bestämt att jag inte skulle bli sen hem. När eftermiddagen kom och jag var lite halvseg skulle jag "bara" slipa lite till. Detta resulterade i att slipmaskinen gjorde ett djupt jack i låret. Så kvällen fick spenderas på akuten för att lappa ihop mig.
Jag klarade mig ganska så bra, haltade lite lätt på onsdagen men detta stoppade mig inte från att jobba eller dansa för den delen. Och jag kan ärligt erkänna att jag trodde jag skulle få mycket mer bekymmer än vad jag faktiskt har. Som det är ikväll så är det bara det lilla bekymret att det kliar lite lätt.
Men en sak är iaf säker, efter en vecka med fullt hålligång och många sena kvällar så är det jäkligt skönt att det är fredag så man kan varva ner lite och ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0