Vad gör jag, vem är jag?

Martin börjar bli lite orolig för sig själv. Han vet inte längre vad han gör. Eller rättare sagt så gör han saker utan att veta om det, och gör det dessutom fel. När hjärnan sen kommer på vad den har gjort eller inte gjort blir det ofta ganska så jobbigt. Det steg som jag har tagit för att försöka komma till rätta med det hela är att börja prata med mig själv lite mer än jag gjort tidigare. Men det löser inte problemet helt tyvärr.
Jag har oxå märkt att mina tankar vandrar iväg lite för lätt när de inte borde. När någon säger något som man egentligen borde lyssna på så kan mina tankar vara någon helt annanstans och lägger därför inte det som sägs på minnet.
Jag vet inte hur jag ska komma till rätta med mina bekymmer. En början vore ju att komma på vad det beror på om det är för lite sömn, för mycket sömn, fel mat, utbränd? alternativen är många.
Men en sak är säker, den enda som kan göra något åt det är jag själv. Bara att ta sig i kragen och skärpa sig kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0