En dag...

..som denna så önskar man att det var nån som kom och kramade om en när man klev innanför dörren hemma.
Men hittills är det inte någon som gjort det.
Det har blivit långa dagar nu ett tag, tidiga mornar och sen kvällar. Jag klagar inte jag har haft många intressanta projekt för mig. Problemet är att allt ska ske på en gång. Den ena uppgiften skulle vara klar helst igår, den andra vill ha hjälp helst för en vecka sedan. Det som händer med mig då är jag blir lite stressad och irriterad på allt och ibland även alla. När man dessutom går runt och tänker på en massa saker hela tiden som kan störa det som man egentligen borde pyssla med gör det inte saken bättre. Men vad gör man då?
Jag har hittills löst det så här. Jobbar för länge som sagt, dansa för mycket och sovit dåligt på nätterna.
Resultat?
En om möjligt grinigare och mer stressad Martin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0